جستجو...

haal application

IOS

pwa

اندروید

google play
تشخیص سندرم اهلرز دانلوس و درمان آن
سندرم اهلرز دانلوس و علائم و راه های درمان آن

افراد مبتلا به سندرم اهلرز دانلوس معمولا مفاصل بسیار انعطاف پذیر و پوست ظریفی دارند. این ویژگی در طول فرآیندهای بهبود زخم که نیاز به بخیه دارند، نیز چالش هایی را به همراه دارد.، زیرا شکنندگی پوست مانع بسته شدن مناسب زخم می‌شود. سندرم اهلرز دانلوس بر بافت‌های همبند تأثیر گذاشته و عمدتاً روی پوست، مفاصل و دیواره رگ‌های خونی اثر می‌کند.

تیم تحریریه
افتادگی واژن چیست
افتادگی واژن یا بیرون زدگی واژن نشانه چیست

بسیاری از بانوان با مشکل افتادگی واژن دست و پنجه نرم می‌کنند که درواقع وضعیتی است که در آن واژن از موقعیت خود خارج می‌شود و معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که بافت‌ها و ماهیچه‌های لگن ضعیف شده و بیش از حد کشیده می‌شوند. این بیماری در افرادی که چندین بار زایمان طبیعی داشته و یائسه شده‌اند، شایع‌تر است. در ادامه این موضوع از مجله سلامت، درباره اینکه افتادگی واژن چیست و علائم آن کدام است صحبت خواهیم کرد.

میلاد توکلی
اسهال گربه
درمان اسهال گربه / داروی مناسب برای رفع اسهال در گربه

اسهال گربه مانند انسان‌هاست و باعث کم آبی بدن حیوان می‌شود؛ اما تشخیص اسهال گربه گاهی آسان نیست؛ چون آن‌ها معمولا مدفوع خودشان را زیر خاک پنهان می‌کنند.

تیم تحریریه حال
عقیم کردن گربه
درباره عقیم کردن گربه و مزایا و معایب آن بیشتر بدانید

عقیم کردن گربه برخلاف آنچه به نظر می‌رسد، فواید زیادی برای سلامتی گربه شما دارد و می‌تواند خطر برخی مشکلات مانند عفونت‌های رحم و سرطان بیضه و سینه را کاهش دهد. درواقع عقیم سازی گربه گامی حیاتی و مسئولیت‌پذیرانه برای حفظ سلامت پیشی کوچک شماست.

میلاد توکلی
مسمومیت گربه
مسمومیت گربه چه علائمی دارد و چگونه درمان می‌شود

به عنوان یک صاحب مسئولیت پذیر، شما باید از خطرات احتمالی که در کمین گربه شماست تا به او آسیب رسانده و باعث مسمومیت گربه شما شود آگاه باشید. مسمومیت یک بیماری شایع دربین حیوانات به خصوص گربه ها است و ممکن سات در هر سنی رخ دهد. سالانه بیش از 150000 حیوان خانگی مسموم می‌شوند که گربه‌ها بیشترین سهم را در این مسمومیت دارند. در این مطلب از مجله سلامت درباره علت، نشانه ها و راه‌های درمان مسمومیت گریه ها صحبت خواهیم کرد.

میلاد توکلی
شکستگی پای گربه
تشخیص و درمان شکستگی پای گربه

شکستگی پای گربه یا سایر قسمت‌های بدن پیشی شما، یک اتفاق بسیار دردناک است که تا مدت‌ها روح و روان شما را آزاد خواهد داد، زیرا احتمالا به حیوون کوچولوی خودتان نگاه می‌کنید و برای او غصه می‌خورید. اما نگران نباشید، شکستگی‌ها طی چند هفته درمان شده و حیوان خانگی شما دوباره مثل روزهای قبل راه خواهد رفت.

میلاد توکلی
سندرم آنجلمن
نشانه‌ها و راه های درمان سندرم آنجلمن

سندرم آنجلمن یک اختلال ژنتیکی است که در درجه اول بر سیستم عصبی تاثیر می‌گذارد. این اختلال به نام دکتر هری آنجلمن که اولین بار این سندرم را در سال 1965 گزارش کرد، نامگذاری شده است. در ادامه این مطلب از مجله سلامت، درباره این بیماری و نشانه ها و عوارض آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

میلاد توکلی
علت غذا نخوردن گربه ها
۱۰ علت غذا نخوردن گربه ها

اگر در گذشته تجربه نگهداری از گربه‌ها را داشته‌اید یا هنوز از این موجودات زیبا و بازیگوش نگهداری می‌کنید، حداقل یک بار، علت غذا نخوردن گربه خود را جست‌و‌جو کرده‌اید! دست‌کشیدن گربه‌ها از غذاخوردن کار غیرمعمولی نیست. آن‌ها گاهی بدون هیچ توضیحی غذا نمی‌خورند و سپس، به همان شکل غیرقابل‌توضیح، مجدد شروع به خوردن غذا می‌کنند.

سارا صاحبی
ترک داروی ضد افسردگی
عوارض قطع داروهای افسردگی را بشناسید

قطع داروهای افسردگی می‌تواند خطرات قابل توجهی را به همراه داشته باشد، به ویژه بازگشت مجدد علائم افسردگی. بسیاری از بیماران تصمیم می‌گیرند که داروهای خود را بدون مشورت با یک متخصص قطع کنند، زیرا بر این باورند که وضعیت آن‌ها به اندازه‌ای بهبود یافته است که قطع آن را تضمین می‌کند. با این حال، این رویکرد منجر به علائم ترک، مشاهده عوارض قطع داروهای افسردگی و بازگشت افسردگی می‌شود.

میلاد توکلی
سندروم ایمپاستر
سندروم ایمپاستر چیست و چگونه درمان می‌شود

سندروم ایمپاستر به معنای شک و تردید در توانایی های خود و احساس کلاهبرداری است!. این امر به طور نامتناسبی بر افرادی با موفقیت بالا تأثیر می‌گذارد، که پذیرش دستاوردهای خودشان را برایشان دشوار می‌کند و مدام از خود می‌پرسند که  آیا من شایسته تقدیر هستم یا نه.

سارا صاحبی